Argonauts dla Świata Idei
Agencja argonauts przygotowała kampanię banerową dla Idei
Interaktywna agencja argonauts przygotowała kampanię banerową dla Świata Idei - usługi polegającej na dostępie do serwisów multimedialnych za pomocą telefonów z funkcją WAP. Głównym celem kampanii jest komunikacja nowej usługi i wsparcie działań BTL-owych przygotowanych przez G2.
Na potrzeby kampanii w internecie przygotowano następujące formy reklamowe: banery, toplayery, brandmarki i interstitiale.
Ponadto zaplanowano przeprowadzenie akcji sponsoringowych, które będą polegały na intensywnej ekspozycji wymienionych powyżej form reklamowych, uzupełnionych o artykuły sponsorowane, specjalne zakładki na stronach itp. Przygotowano również mailing adresowany do internautów interesujących się grami, komputerami i technologią.
Pomysł kreatywny polega na umieszczeniu piktogramów reprezentuących najbardziej atrakcyjne serwisy jako otoczenie telefonu komórkowego. Wokół aparatu, niczym po orbicie, krążą ikonki z muzyką, wiadomościami, pogodą, sportem, rozrywkami: cały świat kręci się dookoła telefonu.
Kampania prowadzona będzie na następujących witrynach: Gadu-Gadu, Tlen, Onet, O2, Interia, WP, IDG, Enter, PDAclub i innych. Akcje sponsoringowe zaplanowano w serwisach: O2, PDAclub oraz Chip.
Mailing skierowany jest do użytkowników kont pocztowych w serwisach O2, WP i Onet. Media zostały zaplanowaneprzez Initiative Media.
Kampania internetowa rozpoczęła się 21 czerwca. W punktach sprzedaży znajdują się już materiały POS informujące o nowej ofercie przygotowane przez G2.
Dołącz do dyskusji: Argonauts dla Świata Idei