Arc Worldwide-Polska
Nowa jakość w marketing services
iLeo - działająca w Polsce w ramach grupy Leo Burnett agencja świadcząca usługi w zakresie marketingu bezpośredniego, zmienia swoją dotychczasową nazwę na Arc Worldwide-Polska, poinformowano w czwartek na konferencji prasowej.
Zmiana ta jest wynikiem rozpoczętej kilka miesięcy temu przez Leo Burnett Worldwide operacji łączenia wszystkich należących do Grupy agencji BTL:
Arc Marketing, Semaphore, Frankel, iLeo i Leonardo w jedną globalną sieć pod wspólną nazwą i kierującą się w biznesie tą samą filozofią, Arc Worldwide.
Nowa sieć, której siłę stanowi wiedza i wieloletnie doświadczenie poszczególnych agencji, to nowa jakość na rynku usług marketingowych. Sieć Arc Worldwide obecna jest w 35 krajach świata, w których ma 42 biura i zatrudnia 1 110 osób.
Arc Wordwide oferuje swoim klientom "magię w praktyce", czyli kompleksowe i specjalistyczne rozwiązania z zakresu direct marketing, promocji, sponsoringu, eventów, trade i retail marketing oraz marketingu interaktywnego, przynoszące klientom wymierne korzyści biznesowe.
"W przeszłości w ramach grupy Leo Burnett próbowaliśmy różnych rozwiązań w obszarze marketing services. W końcu doszliśmy do rozwiązania docelowego, jakim jest Arc. Arc Worldwide-Polska będzie zespołem lokalnych specjalistów, funkcjonującym w ramach międzynarodowej sieci, korzystającym nie tylko z jej zasięgu i skali, ale także ze wsparcia merytorycznego i narzędzi marketingowych. Taki model wielokrotnie sprawdził się w przeszłości. Jestem przekonany, że jest to dla nas i naszych klientów najlepsze możliwe rozwiązanie" - powiedział Jarek Ziębiński, Dyrektor Zarządzający Leo Burnett Group Poland.
"Cieszymy się z tej zmiany, ponieważ dzięki niej zyskujemy nieograniczony dostęp do wiedzy i doświadczenia naszych kolegów z sieci. Co ważniejsze, skorzystamy na tym nie tylko my, ale przede wszystkim nasi obecni i potencjalni klienci" - mówi Cristina Fritz, Dyrektor Generalny Arc Worldwide-Polska.
Dołącz do dyskusji: Arc Worldwide-Polska