SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

ARBOvision dla Oticon Polska

Oticon Polska, producent aparatów słuchowych, przedłużył o kolejny rok współpracę z ARBOvision.

Zgodnie z podpisaną umową, cały budżet na działania reklamowo - promocyjne trafił do agencji ARBOvision odpowiedzialnej za kompleksowe działania z zakresu marketingu i promocji.

Firma Oticon i ARBOvision rozpoczynają współpracę w 2009 roku akcją społeczną skierowaną do nie(do)słyszących kierowców. Działania prowadzone razem z Dziennikim mają na celu zwrócenie uwagi na nie(do)słyszących kierowców i budowanie tolerancji na drodze. W ramach akcji 23. lutego w wydaniu poniedziałkowym Dziennika ukazała się naklejka samochodowa dla osób nie(do)słyszących.

Zgodnie z roczną umową ARBOvision zajmie się kompleksową obsługą marketingową firmy Oticon Polska oraz działaniami z zakresu CSR/CRM.

Dołącz do dyskusji: ARBOvision dla Oticon Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl