ARBOvision dla Oticon Polska
Oticon Polska, producent aparatów słuchowych, przedłużył o kolejny rok współpracę z ARBOvision.
Zgodnie z podpisaną umową, cały budżet na działania reklamowo - promocyjne trafił do agencji ARBOvision odpowiedzialnej za kompleksowe działania z zakresu marketingu i promocji.
Firma Oticon i ARBOvision rozpoczynają współpracę w 2009 roku akcją społeczną skierowaną do nie(do)słyszących kierowców. Działania prowadzone razem z Dziennikim mają na celu zwrócenie uwagi na nie(do)słyszących kierowców i budowanie tolerancji na drodze. W ramach akcji 23. lutego w wydaniu poniedziałkowym Dziennika ukazała się naklejka samochodowa dla osób nie(do)słyszących.
Zgodnie z roczną umową ARBOvision zajmie się kompleksową obsługą marketingową firmy Oticon Polska oraz działaniami z zakresu CSR/CRM.
Dołącz do dyskusji: ARBOvision dla Oticon Polska