ARBOvision dla Oticon Polska
Oticon Polska, producent aparatów słuchowych, przedłużył o kolejnyrok współpracę z ARBOvision.
Zgodnie z podpisaną umową, cały budżet na działania reklamowo -promocyjne trafił do agencji ARBOvision odpowiedzialnej zakompleksowe działania z zakresu marketingu i promocji.
Firma Oticon i ARBOvision rozpoczynają współpracę w 2009 rokuakcją społeczną skierowaną do nie(do)słyszących kierowców.Działania prowadzone razem z Dziennikim mają na celu zwrócenieuwagi na nie(do)słyszących kierowców i budowanie tolerancji nadrodze. W ramach akcji 23. lutego w wydaniu poniedziałkowymDziennika ukazała się naklejka samochodowa dla osóbnie(do)słyszących.
Zgodnie z roczną umową ARBOvision zajmie się kompleksową obsługąmarketingową firmy Oticon Polska oraz działaniami z zakresuCSR/CRM.
Dołącz do dyskusji: ARBOvision dla Oticon Polska