Nowa reklama Apple Watch pokazuje, jak zegarek może uratować życie
Najnowsza reklama Apple Watch demonstruje, jak zegarek tej marki może uratować życie w nagłych sytuacjach. Wykorzystano w niej autentyczne rozmowy z numerem alarmowym.
Najnowsza reklama zegarka Apple Watch wykorzystuje rzeczywiste połączenia pod numer alarmowy 911, aby zademonstrować, w jaki sposób produkt może pomóc uratować życie w nagłych wypadkach.
Pani o imieniu Amanda jest uwięziona w wywróconym samochodzie otoczonym podnoszącą się wodą. Rolnik Jim spadł z wysokości 21 stóp z drabiny, a Jason został zdmuchnięty na otwarty ocean przez silne wiatry.
Bob B. was knocked unconscious mountain biking in the forest. His Apple Watch detected the hard fall and automatically called 911 with his location. The future of health is on your wrist.
— Apple (@Apple) December 20, 2021
Każda z ich historii, opowiedziana na podstawie rzeczywistych nagrań z ich rozmów pod numer 911, przeplata się w ciągu 60 sekund. Ogarnięty paniką charakter ich rozmów jest zestawiony z dziwnie uspokajającym, prostym obrazom morza, lasu, pokrytej mgłą pustej autostrady i wiejskiej farmy.
Z kolei reklama w social mediach opowiada historię Boba, kolarza górskiego, który stracił przytomność podczas jazdy. Jego zegarek Apple Watch automatycznie powiadomił służby ratunkowe o jego lokalizacji.
Dołącz do dyskusji: Nowa reklama Apple Watch pokazuje, jak zegarek może uratować życie