Aplan Media zajmie się kampaniami PARP w internecie
Firma Aplan Media wygrała przetarg Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości na realizację internetowych kampanii promocyjnych realizowanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości.
Oferty w przetargu złożyły: Aplan Media, Ideo Force, Euvic Media, Cityboard Media i Good Taste Agency.
PARP do współpracy wybrał agencję Aplan Media. Umowę z nią zawrze na okres 14 miesięcy.
Aplan Media zajmie się internetowymi kampaniami promocyjnymi dla działań programów operacyjnych skorelowane z kluczowymi naborami prowadzonymi przez PARP.
Będzie obsługiwać należące do PARP konta reklamowe w takich serwisach, jak Google, Facebook, LinkedIn oraz będzie prowadzić za ich pomocą efektywnościowe kampanie informacyjno-promocyjne w internecie dla wybranych naborów, działań i projektów prowadzonych przez PARP.
Budżet przeznaczony przez PARP na te działania wynosi 742,9 tys. zł.
Dołącz do dyskusji: Aplan Media zajmie się kampaniami PARP w internecie