Antyradio zadowolone ze swoich wyników
Warszawskie Antyradio 94FM odnotowało kolejny wzrost słuchalności stacji.
- Ukazane w badaniach SMG/KRC za luty 2006 r. bardzo dobre wyniki w grupie docelowej potwierdzają słuszność obranej koncepcji programowo-promocyjnej realizowanej od momentu zmiany nazwy (do 1.06.05 Antyradio było Radiem 94). Antyradio w grupie mężczyzn 25-39 osiągnęło drugi po radiu Eska zasięg (ponad 13%) i udział w rynku (9,4%), podobnie w grupie kobiet i mężczyzn 25-39 – 10% zasięgu i prawie 7% udziału w rynku, oraz w grupie All 25-45 HH2500+ (odpowiednio 11 i 7%) - podała stacja w komunikacie prasowym.
Ponownie Antyradio objęło też pozycję lidera udziału w rynku: w grupie All 20-45 o dochodach na osobę 2000+ udział ten wyniósł 13% (przed radiem Pogoda – 10%). Analogiczną pozycję Antyradio uzyskało też w grupach 25-45 i 25-50.
Dołącz do dyskusji: Antyradio zadowolone ze swoich wyników