Antyradio z nowym logotypem (foto)
Od nowego roku Antyradio zyskało nowy logotyp. To pierwsza zmiana przed znacznym powiększeniem zasięgu należącej do Eurozetu rozgłośni.
Nowe logo stacji jest bardzo podobne do poprzedniego. Znak graficzny zachował, czarno-czerwono-żółtą kolorystykę, ale jednocześnie ma nowocześniejszy charakter i prostszą, bardziej czytelną formę od poprzedniego logotypu. Towarzyszy mu claim „Rockowo bezkompromisowi”.
Projekt nowego logo przygotowała firma Mamastudio. Bliźniaczo podobny logotyp ma nowy serwis internetowy stacji - Antyradio.pl (więcej na ten temat).
Anyradio nadaje obecnie w Katowicach, Krakowie i Warszawie, ale wkrótce ma przejąć większość częstotliwości Radia ZET Chilli, zwiększając zasięg do 13 miast (więcej na ten temat). Eurozet dotąd nie podał oficjalnej informacji, kiedy zmiana ta nastąpi. Nieoficjalnie mówiło się, że może to stać się na początku tego roku.
Z danych Radio Track wynika, że udział Antyradia w rynku w okresie od września do listopada br. wyniósł 0,5 proc. (dowiedz się więcej).
Dołącz do dyskusji: Antyradio z nowym logotypem (foto)