Answear rusza z kampanią na Black Friday
Rozpoczęła się międzynarodowa kampania platformy e-commerce Answear. Działania przygotowały Feeders Agency, Warsaw Production z reżyserką Dominiką Podczaską oraz Locomotive.
W sezonie jesienno-zimowym marka Answear chce pokazać w humorystyczny i nieco abstrakcyjny sposób stylizacje, które można skomponować z produktów dostępnych w ich sklepie online. W jesiennej odsłonie kampanii przewija się motyw wielkiego grzyba, niecodziennego wyjścia do lasu, czy gry w bilard z pomocą kijków narciarskich. Dodatkowo w ramach kampanii został przygotowany spot promujący ofertę Magic Black Friday na Answear.
Lifespiracje pokazane w spotach korespondują ze strategią komunikacji marki Answear.com, udowadniając że “lifespiration starts here, on answear.com”.
Międzynarodowa kampania Answear
Kampania obejmuje billboardy sponsorskie emitowane w telewizji na 10 europejskich rynkach (m.in. Polska, Rumunia, Czechy, Grecja, Cypr, Węgry), kampanię Digital Video na 11 rynkach, oraz wykorzystanie nośników DOOH w największych miastach Polski, Chorwacji i Słowenii.
Za koncepcje kreatywne spotów odpowiada Feeders Agency. Produkcja została zrealizowana przez Warsaw Production z reżyserką Dominiką Podczaską. Postprodukcję obrazu i dźwięku zrealizowało studio Locomotive.
Dołącz do dyskusji: Answear rusza z kampanią na Black Friday