Anna Tuzek szefową marketingu w BBI Development
Deweloper BBI Development zatrudnił Annę Tuzek, która będzie odpowiadała za marketing spółki. Już wcześniej współpracowała z grupą przez pięć lat przy takich projektach jak Złota 44 czy Centrum Marszałkowska.
Po dwóch i pół roku Anna Tuzek powróciła do BBI Development, gdzie zajmuje stanowisko dyrektora ds. marketingu. Będzie odpowiedzialna za realizację strategii komunikacji oraz marketingu kluczowych inwestycji deweloper w najbliższych latach. Są to: wieżowiec Roma Tower w Warszawie i superluksusowy, kameralny apartamentowiec przy warszawskim Ogrodzie Krasińskich – Pasaż Simonsa oraz hotel w Rybakach na Warmii.
Anna Tuzek ma 14-letnie doświadczenie w obszarze marketingu na rynku nieruchomości. W latach 2020-2023 pracowała jako dyrektor marketingu w Invest Komfort. Kierowała tam lokalną oraz ogólnopolską komunikacją marketingową i PR-ową.
Anna Tuzek już pracowała dla BBI Development
Wcześniej przez pięć lat Anna Tuzek pracowała dla BBI Development, najpierw jako marketing manager projektu Złota 44, a następnie jako szefowa marketingu dewelopera. Do jej obowiązków należało stałe doradztwo strategiczne w sferze komunikacji i marketingu dla zarządu spółki czy nadzór i prowadzenie wspólnych działań z zespołem marketingowym rozpoznawalnych w całej Polsce inwestycji Złota 44 oraz Centrum Marszałkowska.
Zdobywała także doświadczenie w The Digitals (dziś Freundschaft The Digitals), Genesis PR oraz w Communication Unlimited. W jej portfolio znajduje się na przykład wprowadzenie Dom Development do mediów społecznościowych jako pierwszej firmy deweloperskiej w Polsce (profil „Pięknie mieszkaj”) podczas pracy dla The Digitals, a także kompleksowa obsługa Marvipol Development, Ronson Development, GTC czy Mennica Deweloper.
Dołącz do dyskusji: Anna Tuzek szefową marketingu w BBI Development