Anna Przybylska w piknikowej kampanii Limango.pl
Ruszyła letnia kampania reklamowa internetowego klubu zakupowego Limango.pl z udziałem Anny Przybylska, ambasadorki serwisu. Akcję przygotował dział marketingu Limango Polska wspólnie z agencją Republic.
Nowa kampania Limango.pl pokazuje rodzinny piknik w letniej scenerii. Zdjęcia prezentują unikatową ofertę serwisu dla całej rodziny - m.in. zabawki i sprzęt dla dzieci, ubrania, akcesoria i gadżety oraz wyposażenie wnętrz.
- Tym, co wyróżnia nasz klub zakupowy, jest przede wszystkim oferta skierowana do kobiet, które cenią swój czas, a robiąc zakupy, myślą nie tylko o własnej szafie, ale również o rzeczach potrzebnych w każdym domu - opisuje Martin Solarski, CEO Limango Polska - Nasze klientki bardzo często poszukują markowych, sprawdzonych ubrań i gadżetów dla dzieci w dobrej cenie - dodaje.
Obecna kampania obejmuje działania reklamowe w internecie (m.in. aktywności w mediach społecznościowych i akcje specjalne dla klientów Limango.pl) oraz działania PR w mediach tradycyjnych. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają dział marketingu Limango Polska i agencja Republic. Zdjęcia do kampanii wykonał Kempski z I Like Photo, a koncepcją stylizacji i scenografii sesji opracowała Jolanta Czaja.
Dołącz do dyskusji: Anna Przybylska w piknikowej kampanii Limango.pl