Anna Przybylska twarzą klubu zakupowego Limango.pl
Aktorka Anna Przybylska została ambasadorką internetowego klubu zakupowego Limango.pl (Otto Group). Jej wizerunek będzie wykorzystywany w działaniach reklamowych, jak i w samym serwisie.
Przedstawiciele Limango.pl uzasadniają, że podjęli współpracę z Anną Przybylską, ponieważ utożsamia ona cechy tego serwisu. - Nasza ambasadorka doskonale łączy w sobie cechy modnej kobiety sukcesu, która jednocześnie spełnia się w roli szczęśliwej mamy. Natomiast nasz serwis jako jedyny polski klub zakupowy ma tak szeroką ofertę dla kobiet, które poszukują markowych produktów nie tylko dla siebie, ale także dla swoich dzieci i całej rodziny - opisuje Martin Solarski, CEO Limango Polska.
Wizerunek Przybylskiej znalazł się już na stronie głównej oraz w specjalnej zakładce Limango.pl. Ponadto będzie wykorzystywany w działaniach reklamowych serwisu - zarówno w internecie (m.in. w social media), jak też mediach tradycyjnych.
Sesja zdjęciowa Anny Przybylskiej na potrzeby współpracy z Limango.pl została zrealizowana w plenerach sopockiej Zatoki Sztuki. Zdjęcia wykonał Marcin Kempski z I Like Photo, a stylizacje przygotowała Jolanta Czaja. Za strategię komunikacji odpowiadają agencja PR Republic i dział marketingu Limango Polska.
Limango.pl działa od lipca ub.r., oferując markowe produkty - odzież, obuwie, dodatki i akcesoria dla domu - w cenach dużo niższych w porównaniu do regularnej oferty w sklepach. Wcześniej serwisy Limango zostały uruchomione m.in. w Niemczech, Austrii, Holandii i Turcji.
Dołącz do dyskusji: Anna Przybylska twarzą klubu zakupowego Limango.pl