Anna Gruszka industry directorem w polskim biurze Teads
Do zespołu platformy mediowej Teads dołącza Anna Gruszka, obejmie funkcję industry directora na polskim rynku. Wcześniej pracowała m.in. w IPG Mediabrands, Codemedia i Media Contacts.
W Teads jako industry director Anna Gruszka będzie zajmowała się rozwijaniem relacji z klientami z Polski i zarządzanych przez nich regionów oraz skalowaniem relacji opartych na współpracy z kluczowymi klientami w ramach globalnych partnerstw.
Będzie odpowiadała za dostarczanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb reklamodawców, jak również maksymalizację inwestycji mediowych klientów.
Gruszka to kolejna nowa osoba w polskim biurze Teads. W maju br. senior sales managerem w firmie została Anna Pocenta, a w lutym pracę jako marketing manager zaczęła Dominika Rokosz.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Anna Gruszka do Teads z IPG Mediabrands
Poprzednio przez sześć lat Anna Gruszka była chief digital oficerem w polskim oddziale IPG Mediabrands Polska i szefową agencji Reprise. Rozstała się z koncernem w lutym br., jej stanowiska pozostały nieobsadzone, a obowiązki przejęli inni menedżerowie.
Wcześniej Anna Gruszka pracowała przez pięć lat w Codemedia (kolejno jako head of strategy, communications & strategy director oraz dyrektor zarządzająca i strategiczna) oraz przez cztery lata pracowała w Media Contacts.
Realizowała projekty dla globalnych reklamodawców, m.in. Orange, Johnson&Johnson i Nestle. Jej ostatnim zadaniem było audytowanie strategii zakupowych w mediach cyfrowych. Była też jurorką w konkursach Young Cannes Lions, European Mixx Awards i Golden Arrow.
Dołącz do dyskusji: Anna Gruszka industry directorem w polskim biurze Teads