Anna Gorczyca za Alicję Miklaszewską w OMD Macroscope
Anna Gorczyca po powrocie z urlopu macierzyńskiego objęła stanowisko group account directora w domu mediowym OMD Macroscope (OMD Poland). Zastąpiła Alicję Miklaszewską.
Przed pójściem na urlop macierzyński, Anna Gorczyca była group account directorem w należącym również do OMD Poland domu mediowym PHD. Teraz taką samą funkcję objęła w siostrzanej agencji - OMD Macroscope. Jest odpowiedzialna za koordynację projektów i ścisłą współpracę z takimi klientami jak UPC, Warner Bros czy Strauss Cafe. Zastąpiła Alicję Miklaszewską, która przebywa na urlopie macierzyńskim.
Anna Gorczyca w branży pracuje od 2005 roku. W PHD pracowała m.in. dla takich marketerów jak Cederroth czy Perfetti van Melle. Zanim związała się z Grupą OMD, pracowała m.in. w ZenithOptimedia, gdzie zarządzała jednym z zespołów obsługujących L’Oreal Polska.
Wcześniej była związana z MPG (obecnie Havas), gdzie pracowała przy wprowadzeniu na rynek Liberty Direct (launch nagrodzony EFFIE) czy też realizowała kampanie direct response dla Link 4.
Dołącz do dyskusji: Anna Gorczyca za Alicję Miklaszewską w OMD Macroscope