Anna Dzierżek: z Samsunga do Przestrzeni
Po niemal 10 latach w roli brand managera (Kompania Piwowarska, Samsung), Anna Dzierżek przechodzi do agencji Przestrzeń. Obejmie stanowisko business development directora.
Dzierżek odpowiadać będzie za komunikację zewnętrzną Przestrzeni i rozwój obecnych jej klientów. Jak podkreślają założyciele Przestrzeni, wybór ex-klienta na to stanowisko nie jest przypadkowy – mieszanie perspektyw z różnych dziedzin leży w dna agencji.
– Świat jest dziś bardziej złożony niż kiedyś. Tak samo wyzwania, przed którymi stają marki, dlatego wierzymy, że tylko łączenie kompetencji i szerokie myślenie może zrodzić skuteczne rozwiązania – podkreśla Tomasz Misiukiewicz, dyrektor kreatywny i jeden z założycieli agencji.
– Przestrzeń poznałam, pracując po drugiej, „klienckiej”, stronie i od początku byłam pod wrażeniem unikalnego połączenia strategicznych kompetencji osadzonych w potrzebach biznesowych marki i nieszablonowej kreacji. Wtedy nie przeszło mi nawet przez myśl, że kiedyś dołączę do przestrzennego zespołu. Jako że holistyczne podejście jest mi bardzo bliskie, chętnie skorzystałam z zaproszenia – mówi Anna Dzierżek.
Agencja Przestrzeń powstała w 2018. Założycielami są team kreatywny, Karolina Kałużna, Tomasz Misiukiewicz (VMLY&R, Saatchi&Saatchi) i brand manager, Igor Zajda (Kompania Piwowarska, Grupa Żywiec). Wokół agencji działają współpracujące z nią spółki: studio brandingowe Wyraz i agencja mediowa Rozgłos. Przestrzeń pracuje także nad rozwojem swoich kompetencji contentowych.
Dołącz do dyskusji: Anna Dzierżek: z Samsunga do Przestrzeni