Anna Bratkowska: z Maxusa do Starcom Mediavest Group
Anna Bratkowska, dotychczas chief operating officer w domu mediowym Maxus (GroupM) dołączy do agencji Starcom Mediavest Group (SMG), by na stanowisku dyrektora handlowego przejąć zarządzanie działem negocjacji agencji.
Anna Bratkowska, będzie odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii handlowych dla klientów Starcom Mediavest Group we wszystkich kanałach komunikacji. Jej rolą będzie również wsparcie w realizacji celów platformy negocjacyjnej VivaKi, którą SMG tworzy wspólnie z ZenithOptimedia Group.
- Nasi klienci oczekują od nas działań skutecznie rozwijających ich biznes. Wszystkie zmiany w naszej agencji są temu podporządkowane. Ta wizja przyciąga do naszej organizacji skutecznych i doświadczonych liderów. Teraz w osobie Ani Bratkowskiej udaje nam się pozyskać jednego z najlepszych na polskim rynku reklamowym ekspertów zajmujących się negocjacjami i strategiami handlowymi - komentuje Piotr Piętka, prezes Starcom Mediavest Group, do którego Anna Bratkowska będzie bezpośrednio raportowała.
Anna Bratkowska jest związana z branżą reklamową od 10 lat. Na początku pracowała w domu mediowym MediaCom Warszawa (GroupM), a następnie dołączyła do Maxusa. Od 2008 r. była odpowiedzialna za buying, w 2009 r. objęła stanowisko buying directora, a przez ostatnie kilkanaście miesięcy współzarządzała agencją na stanowisku chief operating officera.
Dołącz do dyskusji: Anna Bratkowska: z Maxusa do Starcom Mediavest Group