Aniceta Cymbała: z OMD do SMG DNA
Aniceta Cymbała objęła funkcję business integration managera w SMG DNA, dziale analitycznym domu mediowego SMG. Poprzednio pracowała w OMD.
Cymbała zajmie się integrowaniem usług analityczno-technologicznych SMG DNA z rekomendacjami strategicznymi i działaniami z zakresu komunikacji marketingowej realizowanymi przez zespoły klienckie SMG. - Rolą Anicety w tym procesie jest analizowanie potrzeb biznesowych klientów, dobór i projektowanie usług analityczno-technologicznych adekwatnych do potrzeb marketerów oraz nadzór nad implementacją wniosków w strategiach - opisuje Rafał Wyszyński, dyrektor zarządzający SMG DNA.
Poprzednio Aniceta Cymbała pracowała w domu mediowym OMD, gdzie zarządzała zespołem analityków, wspierała zespoły i klientów w korzystaniu z narzędzi obsługujących modele ekonometryczne i nadzorowała merytorycznie wszystkie realizowane analizy. Realizowała projekty dla firm takich jak m.in. Grupa Żywiec, Polbank, Bakoma, Perfetti van Mele, Polpharma, Johnson & Johnson, Hortex, Warner Bros, Provident, Berlin-Chemie, a także mediów, instytucji kultury i instytucji państwowych.
Wcześniej pracowała w firmach CMR, Laboratory&Co. i SAS Institute. Z rynkiem marketingowym jest związana od 8 lat.
Dołącz do dyskusji: Aniceta Cymbała: z OMD do SMG DNA