Angelika Panicz awansuje na account supervisora w Plej
Angelika Panicz została account supervisorem w zespole client service Plej, zarządzanym przez Anetę Jalowską.
Panicz pracuje w Plej od marca 2019 roku. Zaczynała jako account manager, po dwóch latach awansowała na stanowisko senior account managera, a w grudniu 2022 została supervisorem w zespole client service.
Wcześniej doświadczenie zawodowe zdobywała w agencjach takich jak Lubię to - linked by Isobar i Talent Media, obsługując klientów takich jak Unilever, Ferrero, Grupa Allegro, HTC Polska czy Euro.net.
W Plej od początku związana jest z digitalową obsługą marki Play. Odpowiada za działania i teamy dedykowane projektom niestandardowym realizowanym m.in. Play dla WOŚP lub Play na Pol’and’Rock. Wdraża strategie komunikacyjne marki oraz zarządza działaniami przy ongoingowej komunikacji marki. Aktualnie koordynuje pracę 4 osób w zespole client service.
Zespół client service w Plej zarządzany przez Anetę Jalowską, client service director agencji, tworzy 28 accountów. Na co dzień obsługują klientów takich jak m.in. Play, Allegro, Energizer, Continental czy Virgin Mobile Polska.
Dołącz do dyskusji: Angelika Panicz awansuje na account supervisora w Plej