Andrzej Skibniewski dyrektorem new business i marketingu w MediaCom Warszawa
Andrzej Skibniewski awansował w MediaCom Warszawa na stanowisko dyrektora new business i marketingu. W firmie pracuje od 17 lat.
Skibniewski będzie w dziale strategii MediaCom Warszawa odpowiadał za pozyskiwanie kluczowych klientów, rozwój oferty oraz strategię i działania z zakresu marketingu i PR. W ramach działań nowo biznesowych będzie współpracował z business development directorem Danielem Marciniakiem.
Będzie raportował bezpośrednio do Joanny Okły, szefowej działu strategii MediaCom Warszawa. Dyrektor new business i marketingu to nowa funkcja w firmie.
Przez ostatni rok Skibniewski pełnił w MediaCom Warszawa funkcję dyrektora ds. wideo. Zarządzał zespołem zajmującym się optymalizacją i zakupem mediów wideo (telewizji i treści wideo w internecie), obsługującym kluczowych klientów firmy (oprócz koncernów Procter&Gamble i Teva).
Ogółem z MediaCom Warszawa jest związany od 2001 roku. Zaczynał w dziale planningu obsługującym Procter&Gamble w Polsce i krajach bałtyckich, a w latach 2014-2016 jako investment director zarządzał zespołem zajmującym się optymalizacją i zakupem mediów w ramach obsługi jednej z grup klientów.
Dołącz do dyskusji: Andrzej Skibniewski dyrektorem new business i marketingu w MediaCom Warszawa