Andrzej Grabowski i Tomasz Karolak reklamują Czystą de Luxe Żołądkową Gorzką
Aktorzy Andrzej Grabowski i Tomasz Karolak zostali ambasadorami wódki Czysta de Luxe Żołądkowa Gorzka (Stock Polska). Kampania z ich udziałem przebiega pod hasłem „Tak powinna smakować wódka”.
Andrzej Grabowski i Tomasz Karolak zostali wybrani do kampanii Czystej de Luxe Żołądkowej Gorzkiej na zasadzie przeciwieństw - reprezentują różne pokolenia, wizerunki, typy osobowości i publiczności. Jednocześnie obaj deklarują, że cenią wysokiej jakości smak promowanej wódki - zgodnie z hasłem kampanii „Tak powinna smakować wódka”.
- Zapytaliśmy naszych konsumentów o to, kogo spośród znanych przyjaciół Czystej de Luxe najchętniej widzieliby w roli ambasadora swojej ulubionej marki. Odpowiedzi były jednoznaczne - zarówno Grabowski jak i Karolak doskonale kojarzą się z tym produktem, ich rekomendacje są bardzo cenione - opisuje Ewa Markiton, senior brand manager w Stock Polska.
Materiały POS z Grabowskiego i Karolaka trafiły właśnie do punktów sprzedaży w całej Polsce. Ponadto do nowego opakowania Czystej de Luxe dołączona jest ulotka ze wskazówkami, jak określić sekret idealnego smaku wódki czystej - tak, jak robią to osoby zawodowo zajmujące się smakiem i oceną alkoholi. Rozrysowany na ulotce diagram to rodzaj zabawy, podczas której konsumenci mogą wcielić się w rolę sommeliera i sprawdzić 6 atrybutów smakowych wódki: łagodność, słodycz, delikatność, ostrość, posmak alkoholu, neutralny zapach. Informacje o technikach degustacji i oceniania wódki dostępne są też na stronie internetowej zoladkowadeluxe.pl.
Dołącz do dyskusji: Andrzej Grabowski i Tomasz Karolak reklamują Czystą de Luxe Żołądkową Gorzką