Andrea Bocelli w międzynarodowej kampanii Deutsche Telekom także w Polsce (wideo)
Rozpoczęła się międzynarodowa kampania reklamowa koncernu telekomunikacyjnego Deutsche Telekom z udziałem tenora Andrei Bocellego. Akcja będzie też prowadzona w Polsce, gdzie Deutsche Telekom działa pod marką T-Mobile.
Kampania przebiega pod hasłem „Poczuj się połączony w całej Europie. Z najlepszą siecią”. Ma podkreślać, że Deutsche Telekom świadczy usługi w 13 krajach europejskich, ułatwiając kontakty mieszkających tam ludzi.
W reklamach Andrea Bocelli odwiedza różne znane miejsca w Europie. Jest pokazywany w pozie z otwartymi ramionami, co z jednej strony ma symbolizować szerokie możliwości komunikacji zapewniana przez Deutsche Telekom, a z drugiej nawiązywać do litery T stanowiącej główny element logo firmy i jej marki T-Mobile.
Poprzednia ogólnoeuropejska kampania reklamowa Deutsche Telekom była prowadzona latem ub.r. pod hasłem „Łączymy ludzi w Europie!”.
Obecna kampania w weekend zaczęła się w Niemczech, a w najbliższym okresie będzie też prowadzona w Albanii, Austrii, Czechach, Chorwacji, Macedonii , Czarnogórze, Rumunii, Polsce, na Węgrzech i Słowacji. Działania reklamowe będą realizowane przede wszystkim w telewizji oraz internecie (m.in. w social media).
Kreacją reklam zajęła się niemiecka agencja Serviceplan, produkcją - dom produkcyjny Stink, spot nakręcił Andreas Lind, wyreżyserował Aleksander Bach, a muzykę przygotowało Audioforce.
W Polsce T-Mobile od kilku miesięcy prowadzi kampanie reklamowe w stylistyce musicalowej. W obecnej występują Agnieszka Szulim i Piotr Kędzierski oraz Tomasz Kot i Natalia Nykiel, a w poprzednich pojawili się m.in. Robert Lewandowski, Partycja Kazadi i Kinga Preis.
Dołącz do dyskusji: Andrea Bocelli w międzynarodowej kampanii Deutsche Telekom także w Polsce (wideo)