SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

AMS SA zdobywa bez przetargu nowe zlecenie od władz Warszawy

Władze Warszawy udzieliły bez przetargu spółce AMS SA zamówienie na realizację kampanii informacyjnych na wiatach przystankowych w stolicy - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Kontrakt opiewa na kwotę blisko 1,5 mln zł netto.

Zamówienie udzielone przez władze Warszawy spółce AMS SA (Agora) dotyczy zapewnienia możliwości prowadzenia kampanii informacyjnych z wykorzystaniem nośników na wiatach przystankowych (Warsaw Premium Citylight). Obejmuje również wydruk, naniesienie oraz usunięcie i utylizację wszelkich materiałów niezbędnych do przeprowadzenia kampanii

Zamówienia tego udzielono AMS SA bez przetargu. Jak wyjaśnia miasto, jest to spowodowane tym, że działaniami tymi może zająć się właśnie tylko i wyłącznie ta spółka, bo to właśnie ona jest jedynym, wyłącznym dysponentem nośników reklamowych typu citylight oraz premium citylight o formacie 118,5 x 175 cm umiejscowionych na wiatach przystankowych przy ulicach o największym natężeniu ruchu pieszego oraz drogowego w ścisłym centrum Warszawy, wybudowanych na podstawie Umowy Koncesji zawartej z Miastem Stołecznym Warszawa w grudniu 2013 roku, obowiązującej do dnia 11 maja 2024 r.

Wartość kontraktu opiewa na kwotę ok. 1,46 mln zł netto (bez VAT).

Dołącz do dyskusji: AMS SA zdobywa bez przetargu nowe zlecenie od władz Warszawy

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
glecz
Ta kroplówka nie pomorze nieboszczykowi
0 0
odpowiedź
User
glewi
Tylko 1,5 mln to nawet na goła pensję Adama nie starczy 300.000 x 12 = 3,6 mln
0 0
odpowiedź