Amica dla sprzedawców
"Amica od kuchni" - nowy magazyn
"Amica od kuchni" to tytuł nowego magazynu dla kierowników i sprzedawców sklepów AGD oraz studiów mebli kuchennych w całej Polsce. Do nich skierowany jest także trwający do końca lipca Program Premium. Oba projekty przygotował Działem Marketingu Strategicznego Amica Wronki S.A. wraz z agencją PEPPERMINT.
Pierwszy numer "Amica od kuchni" już trafił do sprzedawców, kolejny ukaże się we wrześniu. Celem wydawania magazynu jest przekazywanie bieżących informacji na temat sprzętu Amica, budowanie długotrwałych, partnerskich relacji ze sprzedawcami między sprzedawcami a firmą Amica, poruszanie tematów interesujących dla sprzedawców oraz kreowanie wizerunku Amica jako nowoczesnej, zaawansowanej technologicznie, rozwojowej firmy. Wcześniej magazyn dla sprzedawców był wydawany pod nazwą "Amica Detal Studio". Wraz ze zmianą nazwy pismo zyskało nowy layout. Odświeżona została także zawartość merytoryczna. Treść kwartalnika podzielona jest obecnie na stałe bloki tematyczne: Aktualności, Programy dla sprzedawców, Serwis, Rozmowa - wywiad, Porady dla projektantów, Piłka nożna, Czas wolny. Magazyn "Amica od kuchni" odpowiada nowemu wizerunkowi marki i jest zgodny ze stylistyką materiałów promocyjnych. Ponadto dzięki wprowadzonym zmianom pismo bardziej odpowiada zainteresowaniom sprzedawców.
Do końca lipca trwa także skierowany do sprzedawców sprzętu Amica w całym kraju Program Premium. Programem objęty jest wybrany sprzęt Amica, za sprzedaż którego przyznawane są punkty. Na sprzedawców czekają nagrody odpowiadające ilości zebranych punktów m.in. sprzęt RTV, sprzęt AGD Amica, sprzęt turystyczny, torby podróżne, karty telefoniczne do telefonów komórkowych. O zasadach programu informują ulotki dostępne w punktach sprzedaży. Program Premium trwa od maja.
Program Premium oraz magazyn "Amica od kuchni" to kolejne projekty przygotowywane przez agencję PEPPERMINT w ramach kampanii btl dla marki Amica.
Dołącz do dyskusji: Amica dla sprzedawców