Amazon sponsoruje Śląsk Wrocław - na razie w dwóch meczach
Amerykański koncern Amazon został oficjalnym partnerem klubu piłkarskiego Śląsk Wrocław, przy czym umowę na razie zawarto zaledwie na dwa mecze. Ta współpraca jest związana z otwarciem przez firmę centrów logistycznych we Wrocławiu.
Pierwsze centrum logistyczne Amazona w Bielanach Wrocławskich ruszyło na początku października (więcej na ten temat).
- Naszym celem jest aktywne uczestnictwo w życiu naszych społeczności lokalnych, dlatego zamierzamy być zaufanym partnerem tak zasłużonych lokalnych bohaterów jak Śląsk Wrocław - tłumaczy Kerry Person, dyrektor operacyjny Amazona w Europie Środkowo-Wschodniej.
Amazon został oficjalnym partnerem Śląska Wrocław. Firma będzie mogła posługiwać się tym tytułem w swoich działaniach marketingowych, a jej logo znalazło się na koszulkach piłkarzy (z tyłu, po numerem każdego zawodnika), w materiałach promocyjnych i serwisie internetowym klubu oraz na bandach wokół boiska we Wrocławiu.
Przy czym na razie umowę zawarto zaledwie na dwa mecze - rozegrane w minioną sobotę wyjazdowe spotkanie z Lechią Gdańsk (które było transmitowane w TVP1) oraz mecz u siebie z Lechem Poznań, który odbędzie się w najbliższą niedzielę. - Gorąco wierzę, że to dopiero początek długiej i owocnej współpracy - przekonuje Marek Drabczyk, wiceprezes Śląska Wrocław.
Najważniejszym sponsorem Śląska od kilku lat jest Tauron, którego logo znajduje się z przodu na koszulkach piłkarzy. W poprzednim sezonie klub zapewnił swoim sponsorom ekspozycję w telewizji o wartości mediowej wynoszącej 37,3 mln zł, zajmując pod tym względem drugie miejsce w T-Mobile Ekstraklasie (według szacunków Pentagon Research - zobacz szczegóły).
W ub.r. Śląsk zanotował 34,4 mln zł przychodów, będąc pod tym względem czwartym klubem w T-Mobile Ekstraklasie, oraz zajął piątą pozycję pod względem marketingu i medialności (w raporcie Ekstraklasa SA i EY - zobacz całe zestawienie).
Dołącz do dyskusji: Amazon sponsoruje Śląsk Wrocław - na razie w dwóch meczach