Althermedia zajmie się dla NASK społeczną kampanią o sekstingu
Agencja Althermedia wygrała przetarg Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej na realizację społecznej kampanii poświęconej problemowi wytwarzania i publikowania w internecie intymnych materiałów przez osoby małoletnie intencjonalnie angażujące się w erotyczną lub seksualną aktywność. Pokonała w nim 11 konkurentów.
Oprócz agencji Althermedia oferty w przetargu złożyły też agencje: Projekt PR, BERM, Aplan Media, Note Interactive, agencja reklamowa dsk, Ideo Force, MP Media, Five Media, Clos Brothers, Hill+KnowltonStrategies i Tarraya.
Budżet NASK na zaplanowane działania wynosi 49,2 tys. zł.
Althermedia zajmie się przygotowaniem koncepcji kreatywnej oraz realizacją społecznej kampanii poświęconej problemowi wytwarzania i publikowania w internecie intymnych materiałów przez osoby małoletnie intencjonalnie angażujące się w erotyczną lub seksualną aktywność.
Będzie też odpowiadać za emisję kampanii na portalach społecznościowych (Facebook, Twitter, LinkedIn).
Dołącz do dyskusji: Althermedia zajmie się dla NASK społeczną kampanią o sekstingu