SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Altavia przejmuje agencję interaktywną Kamikaze, jej szefami pozostają Joanna Dering i Michał Ryszkiewicz

Firma Altavia Polska, specjalizująca się w shopper marketingu, i jej szef Ireneusz Laskowski przejęli 60 proc. udziałów agencji interaktywnej Kamikaze. Zarządzać nią będą nadal jej założyciele: Joanna Dering i Michał Ryszkiewicz.

Ireneusz Laskowski Ireneusz Laskowski

Kamikaze to działająca od 11 lat agencja interaktywna. Realizowała projekty m.in. Orange Polska, L’Oréal Polska, Super-Pharm, Eurobank, McCormick, Stock, Agros Nova.

Dlaczego właściciele Kamikaze zdecydowali się sprzedać większość jej udziałów? - Doszliśmy do wniosku, że nasz dalszy rozwój wymaga silnego partnera o międzynarodowym zasięgu działania. Altavia jest dla nas idealnym partnerem, m.in. poprzez zorientowanie na konsumenta, duże doświadczenie w retailu, dysponowanie własnymi badaniami nt. zachowań konsumenckich (ShopperMind, Barometer), co idzie w parze z naszymi kompetencjami i ambicjami - uzasadnia Michał Ryszkiewicz, dyrektor zarządzający Kamikaze.

- Kamikaze, podobnie jak Altavia, specjalizuje się w komunikacji B2C i współpracuje z markami szerokiej dystrybucji. Nie bez znaczenia jest też fakt, że mieliśmy okazję poznać się wcześniej, współpracując przy działaniach dla L’Oréal Polska. Odpowiada nam również federacyjna natura grupy Altavia, oparta na dużej niezależności i samodzielności agencji w grupie - dodaje.

- Kamikaze od kilku już lat rozwija się w kierunku agencji strategiczno-kreatywnej z szerokimi kompetencjami i ofertą. W połączeniu z wiedzą Altavii w obszarze retailu i o zachowaniach konsumentów będziemy w stanie zbudować bardzo kompleksową ofertę zarówno dla marek, jak i retailerów, zorientowaną wokół klientów - zapowiada Joanna Dering, założycielka Kamikaze.

Dering i Ryszkiewicz nadal mają 40 proc. udziałów agencji i pozostają jej zarządzającymi. Firma będzie działała pod swoją dotychczasową nazwą. Taki model przejęć jest realizowany przez Altavia Group na całym świecie.

Nie podano, ile wyniosła cena 60 proc. udziałów Kamikaze. Jest to szósta agencja digitalowa przejęta przez Altavia Group w br.

- Dzięki inwestycji w Kamikaze, agencję o ugruntowanej na rynku pozycji, poszerzamy naszą ofertę i siłę działania na polskim rynku. W Polsce od 15 lat pracujemy dla największych marek, jak Carrefour, L’Oréal, Shell. Nasi klienci oczekują od nas kompleksowej oferty, uwzględniającej działania w digitalu. Dlatego poszukiwaliśmy partnera z tego obszaru, który również ma doświadczenie w pracy z dużymi brandami - komentuje Ireneusz Laskowski, szef i udziałowiec Altavia Polska.

Altavia działa w 39 miastach w 26 krajach i zatrudnia ponad 2 tys. osób na całym świecie. W ub.r. zanotowała 700 milionów euro wpływów. Polski oddział firmy specjalizuje się w rozwiązaniach do komunikacji z konsumentem w miejscu sprzedaży - poczynając od kreacji i strategii, przez projektowanie i przygotowanie do druku materiałów POS, kończąc na produkcji i logistyce do punktów sprzedaży.

Dołącz do dyskusji: Altavia przejmuje agencję interaktywną Kamikaze, jej szefami pozostają Joanna Dering i Michał Ryszkiewicz

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
AUA
oj, oj ... prawda jest taka, że kamikaze peakuje i się już skonczyło, więc sprzedaż to jedyny sposób na uniknięcie krachu.
0 0
odpowiedź
User
snowbll
oj, oj ... prawda jest taka, że kamikaze peakuje i się już skonczyło, więc sprzedaż to jedyny sposób na uniknięcie krachu.


chyba pikuje jak już
0 0
odpowiedź
User
snowbll
oj, oj ... prawda jest taka, że kamikaze peakuje i się już skonczyło, więc sprzedaż to jedyny sposób na uniknięcie krachu.


chyba pikuje jak już
0 0
odpowiedź