Almanach Mediow i Reklamy 2003/2004
Almanach zawiera zobiektywizowane informacje o firmach z kręgu mediów ...
Dwutygodnik branżowy Media i Marketing Polska przygotowuje piąte wydanie Almanachu Mediów i Reklamy. Almanach zawiera zobiektywizowane informacje o firmach z kręgu mediów, reklamy oraz branż wspomagających te rynki, tj. dane teleadresowe, nazwy i nazwiska właścicieli, opisy produktów/działalności, odbiorców/klientów, główne stanowiska, dane finansowe i handlowe. Jest to najszerszy zapis stanu posiadania tej branży.
W Almanachu znaleźć można informacje m. in. o stacjach telewizyjnych i radiowych, dziennikach, magazynach i portalach internetowych. Także o agencjach reklamowych, domach mediowych, firmach badawczych, szkoleniowych i konsultingowych - zgromadzonych w 41 sekcjach i 71 specjalistycznych podsekcjach, opatrzonych 45 indeksami. W tym roku Almanach zostanie poszerzony o marketerów, czyli firmy reklamujące się na polskim rynku. Zeszłoroczna edycja zawierała ponad 2000 rekordów.
Almanach kierowany jest do wszystkich, którzy poszukują informacji na temat firm, działających w branży mediowej, reklamowej i marketingowej. Korzystają z niego przede wszystkim firmowi decydenci. Służy im do orientacji w rynku i do podejmowania decyzji o wyborze partnerów w interesach.
Przygotowywany jest corocznie w okresie wiosennym, droga elektroniczna. W formie drukowanej publikowany jest raz do roku we wrześniu w nakladzie10 tysięcy egzemplarzy.
Dołącz do dyskusji: Almanach Mediow i Reklamy 2003/2004