Allegro: nowy cennik, bo rosną koszty - poprzedni był testowy
- Większość zmian w cenniku opłat i prowizji, które teraz wprowadzamy, podyktowana jest z jednej strony koniecznością rozwoju, a z drugiej rosnącymi kosztami utrzymania serwisu - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Kuśnierska, dyrektor zarządzający Allegro.pl.
Katarzyna Kuśnierska w rozmowie z Wirtualnemedia.pl podkreśla, że zapowiedziana właśnie przez Allegro podwyżka opłat i prowizji jest częściowa i nie obejmuje wszystkich kategorii. - Ceny zmienią się w tych kategoriach, w których sprzedający powinni najmniej dotkliwie odczuć wprowadzane modyfikacje - deklaruje. - Jak większość zmian cennika, również i ta podyktowana jest z jednej strony koniecznością rozwoju, bez którego serwis nie będzie w stanie konkurować na tak wymagającym rynku. Z drugiej strony rosnące koszty utrzymania zmuszają nas do podejmowania tych nieprzyjemnych decyzji - uzasadnia.
>>> Allegro znów podnosi opłaty i prowizje (weź udział w dyskusji)
Katarzyna Kuśnierska dodaje, że poprzedni cennik Allegro, obowiązujący od listopada ub.r., miał charakter testowy. - Przez te kilka miesięcy okazało się, że ten model nie do końca spełnia oczekiwania i cele, jakie sobie założyliśmy. W tej sytuacji nie widzimy sensu kontynuowania go ponieważ, nie wpłynął on na zachowania użytkowników tak, jak tego oczekiwaliśmy - opisuje Kuśnierska.
Czy kierownictwo Allegro nie obawia się, że wyższe opłaty i prowizje wywołają protesty użytkowników i zniechęcą ich od handlowania w serwisie? - Każda zmiana cennika wywołuje reakcje i są one zrozumiałe, ale zapewniam, że dla nas to również nie są łatwe decyzje - deklaruje Katarzyna Kuśnierska. - Od początku naszej działalności koncentrujemy się na zapewnieniu naszym Użytkownikom najwyższych standardów, przyjaznego i konkurencyjnego środowisko do handlu w sieci, co ma przełożenie na sukces sprzedażowy wielu naszych klientów. I wierzymy, że to się nie zmieni - podkreśla.
Dołącz do dyskusji: Allegro: nowy cennik, bo rosną koszty - poprzedni był testowy