Alior Bank reklamuje Konto Jakże Osobiste z wachlarzem korzyści (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamująca Konto Jakże Osobiste oferowane przez Alior Bank. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy marketingowe PZL i Mets.
Spot z kampanii pokazuje, jak dwie znajome płacą w sklepie za zakupy. Jedna z nich narzeka, że na kartach z kilku banków ma różne opcje. Na co koleżanka klikając na smartfonie w ikonkę melonika przywołuje charakterystycznego przedstawiciela Alior Banku. Wyjaśnia on, że ten bank w ramach Konta Jakże Osobistego zapewnia wiele różnych funkcjonalności.
Kampania podkreśla, że posiadacze tego rachunku nie płacą za konto i kartę płatniczą (przy aktywnych korzystaniu z rachunku), przelewy internetowe oraz dwie dodatkowe korzyści, ma też do wyboru 10 innych korzyści.
Akcja jest realizowana m.in. w telewizji oraz internecie.
Kreacją kampanii zajęła się agencja PZL, a planowaniem i zakupem mediów - dom mediowy Mets.
Dołącz do dyskusji: Alior Bank reklamuje Konto Jakże Osobiste z wachlarzem korzyści (wideo)