Żelazne alibi Borysa Szyca w nowej kampanii BBC First
Aktor Borys Szyc występuje w nowej kampanii reklamowej BBC First, promującej seriale kryminalne tej stacji telewizyjnej. Głównym elementem akcji jest interaktywne wideo.
Kanał BBC First z okazji jesiennych premier lekkich kryminałów wspólnie z aktorem Borysem Szycem przygotował zestaw zaskakujących alibi, pozwalających wywinąć się z najróżniejszych sytuacji zagrażających wieczorowi z pilotem w ręku.
Stworzone w ten sposób interaktywne wideo zawiera inspiracje oraz przede wszystkim aktorskie wskazówki na pięć skutecznych taktyk odmowy. Wideo można oglądać na YouTube.
Lekkie kryminały w BBC First
BBC First zaprasza widzów od poniedziałku do piątku o godz. 20:30 na cykl lekkich kryminałów „Zabójczy raj”. W ramach cyklu zobaczymy bowiem premierowe odcinki serii „Tajemnice Majorki”, „Śmierć pod palmami” oraz „Morderstwa w Midsomer”.
- Jesień jest doskonałym momentem na oglądanie kryminałów, bo szarówka za oknem wzmaga ten złowieszczy klimat. Bardzo lubię popularny ostatnio trend umiejscawiania kryminałów w rajskich lokalizacjach. Z jednej strony mroczne sekrety i zwroty akcji, a z drugiej idylliczne obrazy, które pozwalają oderwać się od tego, co za oknem. To duży bonus! - komentuje Borys Szyc.
Film wyprodukowany przez studio OnlyOnly wyreżyserował Krzysztof Komander, który wspólnie z Borysem Szycem i agencją Flywheel odpowiada również za scenariusz. Koncept kreatywny przygotowała agencja Flywheel.
Kanał BBC First w 2018 r. zastąpił BBC HD. W ofercie znajdują się brytyjskie seriale premium na wyłączność na polskim rynku, ale nadawca nie wycofał kontentu od nadawców telewizyjnych i platform VoD.
Dołącz do dyskusji: Żelazne alibi Borysa Szyca w nowej kampanii BBC First