Algeco Polska nowym klientem LoveBrands Relations
Od maja tego roku agencja LB Relations będzie odpowiedzialna za obsługę komunikacyjną Algeco Polska, firmy zajmującej się modułami kontenerowymi.
Agencja będzie odpowiedzialna za prowadzenie komunikacji korporacyjnej oraz informowanie o usługach Algeco Polska. W zespole prowadzącym projekt są Marta Soluch, communications expert oraz Milena Świątkowska, junior communications consultant.
- Naszym celem jest zwiększanie świadomości czym są moduły kontenerowe i jak szerokie mają zastosowanie – wyjaśnia Dorota Bieniek-Kaska, president & CEO, LB Relations.
Współpracę zawarto w drodze rekomendacji.
W grudniu minionego roku w wyniku fuzji Algeco połączyło się z firmą Touax (której obsługą komunikacyjną także zajmowała się agencja LoveBrands Relations) . W wyniku fuzji powstał podmiot o nazwie Algeco, w Polsce jako Algeco Polska.
Dołącz do dyskusji: Algeco Polska nowym klientem LoveBrands Relations