Alexander Kubicki dyrektorem marketingu w Spartavity
Alexander Kubicki został dyrektorem marketingu w krakowskiej firmie IT Spartavity, budującej i wdrażającej autorski program lojalnościowy Sparta Loyalty Platform.
Alexander Kubicki odpowiedzialny jest za opracowanie i stworzenie spójnej strategii marketingowej dla wszystkich spółek w grupie, w tym dla nowej firmy LoyRise, która rozwija aplikację umożliwiającą tworzenie programów lojalnościowych mikro- i małym przedsiębiorstwom.
Alexander Kubicki w IT od 5 lat
Kubicki jest zaangażowany w działania marketingowe w sektorze IT od ponad 5 lat. W swojej pracy koncentruje się głównie na wsparciu sprzedaży i rozwoju programów lojalnościowych. Karierę zaczynał w HCL, gdzie był zatrudniony jako analityk produktu w projekcie Google. W tym samym czasie współpracował ze Spartavity.
Wychowywał się w Australii. Doświadczenie zdobywał w Ipsosie, gdzie pracował jako analityk. Ukończył studia na kierunku biochemia i nauki biomedyczne. Tytuł magistra zdobył na uniwersytecie Melbourne. Naukę kontynuował w Krakowie na Uniwersytecie Jagiellońskim na wydziale medycznym.
W Polsce ze Sparta Loyalty Platform, systemu do zarządzania programem lojalnościowym Spartavity, korzystają między innymi: Taranko, Lotos, Briju, Szachownica czy Piotr i Paweł.
Dołącz do dyskusji: Alexander Kubicki dyrektorem marketingu w Spartavity