Aleksandra Wojnicka digital directorem w Great Minds
Aleksandra Wojnicka awansowała na stanowisko digital director w agencji Great Minds.
Aleksandra Wojnicka dołączyła do zespołu Great Minds, będącego częścią Grupy Garden of Words w listopadzie 2021 roku jako digital project supervisor. Do jej obowiązków należało wzmacnianie kompetencji digitalowych agencji oraz pozyskiwanie nowych klientów.
Od marca jako digital director będzie zarządzać pionem digitalowym, w tym rozwojem usług z zakresu social media, działań influencer marketingowych oraz przygotowaniem spotów digital. Oprócz tego odpowiedzialna jest za obsługę kluczowych klientów Grupy w zakresie marketingu cyfrowego, m.in. Arla Foods, Media Markt czy innych klientów Agencji jak Allegro, Pluszzz.
Przed dołączeniem do Grupy Garden of Words, Wojnicka związana była m.in. z agencją Stor_9, gdzie jako head of client service opiekowała się marką Foods by Ann - Anny Lewandowskiej i Nespresso.
W BBDO pracowała na stanowisku Business Director i obsługiwała kluczowego klienta agencji – sieć restauracji McDonald's. Do grona klientów może zaliczyć też takie marki jak: Samsung, Unilever, Tarczyński, Bacoma, Toyota, McDonald's, czy Huwawei.
Dołącz do dyskusji: Aleksandra Wojnicka digital directorem w Great Minds