Aleksandra Wiśniewska, Agnieszka Sewruk i Aleksandra Żyłka awansują w 24/7Communication
Aleksandra Wiśniewska objęła stanowisko junior account managera, a Agnieszka Sewruk i Aleksandra Żyłka awansowały na stanowisko account executive w agencji 24/7Communication.
Aleksandra Wiśniewska, związana z 24/7Communication od 2011 roku, objęła stanowisko junior account managera. Odpowiada za realizację prac dla Wizz Air oraz Lotte Wedel, a na nowym stanowisku będzie odpowiedzialna za dalszy rozwój tych klientów. Wcześniej pracowała również dla firm Procter & Gamble, Kruk, Nutricia i Mattel.
Agnieszka Sewruk i Aleksandra Żyłka awansowały na stanowisko account executive. Sewruk od 2013 roku wspiera działania dla McDonald’s Polska, Comma Oil i Promedica24. Na nowym stanowisku będzie odpowiadała za samodzielną realizację projektów dla tych klientów.
Żyłka pracuje w 24/7Communication również od 2013 roku. Wcześniej wspierała działania prowadzone dla firmy Procter & Gamble. Na nowym stanowisku odpowiadać będzie za działania komunikacji zintegrowanej dla produktów z portfolio dotychczasowego klienta, ze szczególnym uwzględnieniem marek Lenor, Duracell i Ariel.
Dołącz do dyskusji: Aleksandra Wiśniewska, Agnieszka Sewruk i Aleksandra Żyłka awansują w 24/7Communication