Aleksandra Rutkowska head of influencer marketing w Grupie Streetcom
Do zespołu Grupy Streetcom dołączyła Aleksandra Rutkowska.
Rutkowska na stanowisku head of influencer marketing odpowiada za koordynację projektów i zarządzanie teamem agencji Hash FM.
W zakresie jej odpowiedzialności jest także tworzenie strategii oraz szkolenia i doradztwo zarówno dla klientów, jak i zespołu.
Aleksandra Rutkowska, w branży mediowej pracuje od ponad 10 lat, a influencer marketingiem zajmuje się od ponad 5 lat. Doświadczenie zdobywała, pracując zarówno po stronie agencji, jak i domów mediowych (K2, Mullenlowe), czy wydawców (Agora, Interia). Przez ostatnie 2 lata tworzyła komórkę influencer marketingu w Mullenlowe Group pracując z klientami z branży beauty, ubezpieczeniowej, FMCG oraz finansowej.
Agencja Hash FM zrzesza ponad 5000 twórców: youtuberów, instagramerów, tiktokerów i blogerów, w ostatnim roku zrealizowała projekty dla takich firm jak Barbora, Brown Formann, Sarantis, CEDC, Avon czy Nestle. W ramach agencji Hash FM funkcjonuje także Fameshop - pierwszy sklep dla tylko dla influencerów.
Dołącz do dyskusji: Aleksandra Rutkowska head of influencer marketing w Grupie Streetcom