Aleksandra Keller i Norbert Mazur: z CCC do aBooster
Do aBooster, firmy zajmującej się promocją i monetyzacją aplikacji mobilnych, dołączyli Aleksandra Keller jako user acquisition specialist oraz Norbert Mazur, obejmując stanowisko head of business development. Wcześniej oboje byli związani z CCC.
Aleksandra Keller w aBooster na stanowisku user acquisition specialist odpowiada za przygotowywanie i wdrażanie strategii akwizycji oraz retencji użytkowników aplikacji mobilnych. Zajmuje się również integracją platform analitycznych oraz planowaniem strategii ASO i UA.
Wcześniej jako junior mobile media buyer w CCC była odpowiedzialna za realizację i optymalizację kampanii efektywnościowych oraz ASO dla aplikacji w sieciach reklamowych na 8 rynkach. Doświadczenie zawodowe zdobywała również w Containers in Motion i Peugeot Société Anonyme.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Norbert Mazur jako head of business development odpowiada za rozwój biznesowy firmy oraz oferowanych przez nią produktów.
Wcześniej w CCC na stanowisku mobile app performance manager zajmował się rozwojem aplikacji mobilnej marki – od developmentu, przez marketing, po sprzedaż.
W latach 2020-2021 był związany z bankiem PKO BP, w którym stworzył wewnętrzny zespół do zakupu mediów efektywnościowych, analityki i wsparcia kanałów sprzedaży w aplikacji IKO oraz serwisie transakcyjnym iPKO.
Doświadczenie zawodowe zdobywał również w agencji Reprise, należącej do holdingu IPG Mediabrands oraz domu mediowym Codemedia.
Dołącz do dyskusji: Aleksandra Keller i Norbert Mazur: z CCC do aBooster