"Aktivist" zmieni się na wiosnę
Kwietniowy numer bezpłatnego miesięcznika Aktivist" (Valkea Media)będzie pierwszym, który ukaże się w odświeżonej szacie graficznej ize zmienioną zawartością. Tytuł zupełnie zmieni swoją wewnętrznąstrukturę.
- Odchodzimy od przestarzałych naszym zdaniem podziałów iwprowadzamy bardziej internetowe formy opisowe oraz nawigację,która szereguje treść według jej popularności, a nie według nośnikana którym występuje - opisuje zmiany Sylwia Kawalerowicz, zastępcaredaktor naczelnej "Aktivista".
Przykładem takiej zmiany będzie np. dział "Mashup", któryzastąpi istniejące do tej pory działy "Szopink", "Noffiki","Muzyka", "Film" oraz "Intermedia". Będzie to przegląd nowościkulturalnych (obejmujący filmy kinowe i na DVD, muzykę, książki,komiksy, gadżety), uszeregowanych nie według gatunków, ale wkolejności od tych bardziej masowych do niszowych.
W piśmie na stałe zagoszczą też wywiady z gwiazdami zagranicznymi,a także będzie ono pokazywać sylwetki młodych twórców przez pryzmatich zainteresowań czy używanych przez nich gadżetów itp. Bez zmianpozostanie objętość magazynu, która wynosi obecnie 32 strony plusod 16 do 32 stron wkładek miejskich.
Po zmianach graficznych layout "Aktivista" ma być bardziejprzejrzysty. - Wprowadzamy więcej światła i przestrzeni. Pojawi sięteż więcej zdjęć i elementów dodatkowych, uatrakcyjniających tekst- mówi nam Kawalerowicz. Tytuł zmieni także swoje logo. Projektgraficzny przygotowała Magda Piwowar, która pracowała nad jegokoncepcją razem z redakcją pisma (wcześniej odpowiadała ona m.in.za zmianę layoutu kwartalnika "Gaga" również wydawanego przezValkea Media).
Wydawca nie planuje zmiany nakładu magazynu, która wynosi 110tys. egz. Średnie rozpowszechnianie bezpłatne razem "Aktivista" wokresie od stycznia do listopada 2008 roku. wyniosło 109 547 (daneZKDP).
Dołącz do dyskusji: "Aktivist" zmieni się na wiosnę