„Akademia Niechorowania” w kampanii syropów Pelavo (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca relaunch marki syropów dla dzieci Pelavo (produkowanych przez USP Zdrowie). Akcję, opartą na koncepcji „Akademii Niechorowania”, przygotowały firmy FCB Warsaw, Selfish3 i Starcom.
Reklamy syropów Pelavo podkreślają, że produkty te dzięki naturalnym składnikom skutecznie zwalczają u dzieci objawy grypy i przeziębienia. W ramach akcji uruchomiono też serwis internetowy AkademiaNiechorowania.pl, w którym publikowane będą m.in. rady, jak zapobiegać i likwidować infekcje bakteryjne i wirusowe u dzieci. Ponadto działania są prowadzone na fanpage’u facebookowym Pelavo.
Kampania jest skierowana przede wszystkim do matek dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
W ramach akcji reklamy pod hasłem „Masz moc w sobie!” są emitowane w telewizji, internecie oraz prasie.
Za strategię i kreację kampanii oraz aktywności w internecie odpowiada agencja reklamowa FCB Warsaw. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Selfish3, a planowaniem i zakupem mediów - dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: „Akademia Niechorowania” w kampanii syropów Pelavo (wideo)