Agustin Egurolla w kampanii “Akademii tańca” stacji TeleTOON+ (wideo)
Kanał TeleTOON+ promować będzie serial “Akademia tańca” zachęcając dzieci do aktywności ruchowej. W akcję zaangażował się znany choreograf Agustin Egurolla. Działania obejmą radio, telewizję, prasę oraz internet.
Kampania odbywająca się pod hasłem „Akademia Tańca teleTOON+” ruszy 13 października. Promować będzie taniec jako pomysł na aktywne spędzanie czasu wolnego. W ramach kampanii powstanie strona internetowa, na której przez pięć tygodni widzowie stacji będą mogli pokazywać swoje taneczne umiejętności. W jury oceniającym filmiki znajdzie się m.in. Agustin Egurolla. Zwycięzcy wezmą udział w tanecznej sesji zdjęciowej, która pojawi się w magazynie „Bravo”. Do wygrania są także iPady mini oraz koszulki Dance Store By Egurrola.
Działania promocyjne obejmą telewizję (Eska TV, 4fun.tv), radio (Radio Eska), prasę („Bravo”, „Bravo Girl” i „Fun Club”) oraz internet (m.in. YouTube, Facebook, nk.pl, Ipla.tv i Player.pl). “Akademia Tańca teleTOON+” będzie także promowana przez Egurrola Dance Studio. Za zakup mediów do kampanii odpowiadał dom mediowy ZenithOptimedia.
Serial “Akademia tańca” nadawany jest na antenie TeleTOON+ w dni powszednie o 16.35 i w weekendy o 17.25.
Dołącz do dyskusji: Agustin Egurolla w kampanii “Akademii tańca” stacji TeleTOON+ (wideo)