SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agora wydaje testowo "Tygodnik Wrocław"

W piątek, 7 listopada ukaże się pierwszy numer nowego lokalnego magazynu pt. „Tygodnik Wrocław”, który wyda Agora. Magazyn trafi do czytelników miejscowej „Gazety Wyborczej”, a jeśli zarobi na siebie to powstaną podobne takie tygodniki w innych miastach Polski.

Wkładkowany do wrocławskiej ”Gazety Wyborczej” tygodnik ma przedstawiać wydarzenia, „w których warto uczestniczyć”, opisywać miejsca warte odwiedzenia i idee warte podchwycenia. W każdym numerze znajdą się dwie strony zredagowane po angielsku z informacjami o najważniejszych wrocławskich wydarzeniach. „Tygodnik Wrocław” ma także opisywać życie za granicą.

Felietony pisać będą m.in. poetka Agnieszka Wolny-Hamkało (cykl "Wrocław z Offu") i blogerka kulinarna Marta Dymek ("Polska po wegańsku").

Redaktorką naczelną "Tygodnika Wrocław" została Dorota Wodecka, autorka wywiadów i reportaży publikowanych m.in. w "Magazynie Świątecznym", "Wysokich Obcasach" i "Dużym Formacie".

- Będziemy przedstawiać wydarzenia, w których warto uczestniczyć, wskazywać tematy, o których warto wiedzieć, opisywać miejsca, które warto odwiedzić i propagować idee, które w XXI wieku warto wcielać w życie. Pokażemy też codzienność mniejszości, by wspólnie z czytelnikami ocenić, czy Wrocław słusznie jest uważany za miasto otwarte i wielokulturowe - zapowiada Dorota Wodecka, redaktor naczelna "Tygodnik Wrocław".

Piątkowe wydanie "Gazety Wyborczej" i premierę "Tygodnika Wrocław" wspiera kampania promocyjna realizowana we Wrocławiu, a obejmująca nośniki reklamy zewnętrznej, lokalne stacje radiowe i kina. Magazyn będzie też promowany w ważnych miejscach Wrocławia oraz na Facebooku i Instagramie. Działania promocyjne przygotował dział marketingu "Gazety Wyborczej Wrocław".

We wrześniu br. średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” wynosiła 165 tys. egz. (dane ZKDP - więcej o sprzedaży dzienników).

Dołącz do dyskusji: Agora wydaje testowo "Tygodnik Wrocław"

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
czytelnik
niech Wyborcza zajmie się pisaniem o lokalnym życiu , ale tak solidnie ... niech dziennikarze wyjdą na ulicę do ludzi a nie kolejny magazyn typu och ach .... nic nowego , był już we Wrocławiu magazyn Wieża Ciśnień, więc ten dodatek to żadna nowość. Wyborcza Wrocław produkuje do piątkowego wydania papkę "wysokich lotów" przeplataną reklamami , w sumie ponad 60 lokalnych stron .... w tym może ze 2 strony prawdziwie informacyjne , w tym zero Dolnego Śląska ... tak dalej a Wyborcza będzie dobrem luksusowym za 10 zł, przy sprzedaży 500 szt. na całym Dolnym Śląsku.
odpowiedź