Agora umożliwia półroczną i kwartalną prenumeratę czasopism, dostawa kwietniowych numerów za darmo
Agora przygotowała nową ofertę prenumeraty swoich czasopism „Logo”, „Avanti” i „Wysokie Obcasy Extra” obejmującą dwa dodatkowe warianty: kwartalny i półroczny. Kwietniowe numery pism zostaną wysłane prenumeratorom za darmo.
Do tej pory czasopisma Agory można było zamówić w prenumeracie rocznej. Od teraz będą dostępne w prenumeracie na krótszy okres czasu: pół roku lub kwartał. Nowością w ofercie jest także możliwość zamówienia prenumeraty od bieżącego numeru każdego z tytułów.
„Wysokie Obcasy Extra” kosztowały dotąd 89 zł za roczną prenumeratę, teraz będzie można skorzystać z półrocznej prenumeraty za 45 zł lub kwartalnej w cenie 23 zł brutto (zamówienie bieżącego numeru po cenie okładkowej). Roczna prenumerata „Avanti” kosztuje 65,89 zł, do tego dochodzą teraz: półroczna prenumerata za 32,90 zł i kwartalna za 16,90 zł. Natomiast w przypadku magazynu „Logo” roczna prenumerata kosztuje 99,90 zł, półroczna - 49, 90 zł, a kwartalna - 25, 90 zł.
Oferta będzie obowiązywać od wtorku 24 marca br. dla „Wysokich Obcasów Extra”, natomiast od piątku 27 marca dla „Logo" i „Avanti".
Zmiany w ofercie prenumeraty magazynów - jak podkreśla wydawca - zostały wprowadzone dla bezpieczeństwa i wygody czytelników, szczególnie w trudnym okresie panującej pandemii. Oferta będzie dostępna na stronie Prenumerata24.pl.
Według danych ZKDP w ub.r. średnia sprzedaż ogółem „Logo” wynosiła 15 490 egz., o 4,9 proc. mniej niż rok wcześniej. Natomiast „Avanti” w styczniu br. notowało średnią sprzedaż na poziomie 51 329 egz., a „Wysokie Obcasy Extra” - 54 556 egz.
Przychody pionu prasowego Agory w 2019 roku zmalały o 10,8 proc. - do 254,7 mln zł, głównie z powodu spadku wpływów z usług poligraficznych o 25,9 proc. do 47,2 mln zł, ze sprzedaży czasopism o 20 proc. do 11,2 mln zł, sprzedaży reklam w czasopismach o 36,4 proc. do 13,1 mln zł oraz reklam w „Gazecie Wyborczej” o 11,6 proc. do 71,5 mln zł.
W obliczu pandemii koronawirusa wydawcy pracy drukowanej ratują sprzedaż na rozmaite sposoby, najczęściej mocniej stawiając na e-prenumeratę. Do kupowania swoich pism w sieci zachęcali już Tomasz Lis (szef „Newsweeka”) oraz Michał Karnowski (publicysta „Sieci”). Apelował o to także Andrzej Grajewski, wicenaczelny „Gościa Niedzielnego”. Wydawnictwo Burda Media zaoferowało czytelnikom darmową dostawę do domu swoich magazynów.
Dołącz do dyskusji: Agora umożliwia półroczną i kwartalną prenumeratę czasopism, dostawa kwietniowych numerów za darmo