Agnieszka Wiśniewska head of brand marketing w Grupie Tense
Agnieszka Wiśniewska, dotychczas zajmująca stanowisko brand manager w agencji marketingu internetowego Grupa Tense, awansowała na nowo utworzone stanowisko head of brand marketing.
Wiśniewska w nowej roli będzie kontynuowała dotychczasowe działania, wdrażając holistyczną strategię komunikacyjną dla marki. Ponadto będzie odpowiadała między innymi za efektywność prowadzonych działań marketingowych, tworzenie nowych form komunikacji czy badania marketingowe.
Nowa head of brand marketing jest managerem marketingu i komunikacji z ponad 18-letnim stażem. Ma doświadczenie zarówno z rynku B2C, jak i B2B. Pracowała dla największych sieci handlowych i firm produkcyjnych, m.in. Intermarche, Wyższa Szkoła Bankowa czy Zeelandia International. Posiada doświadczenie zarówno w marketingu tradycyjnym, jak i internetowym, w którym specjalizuje się od kilku lat.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Agnieszka Wiśniewska dołączyła do Grupy Tense w styczniu 2021 roku. W tym czasie zbudowała od nowa strukturę brand marketingu, tworząc kompetentny i kompletny zespół. Swoją wiedzą i doświadczeniem wspiera struktury grupowe Bauer Media Group.
Ukończyła Uniwersytet im. Adam Mickiewicza w Poznaniu na kierunku filozofia i pedagogika. Na tym samym Uniwersytecie ukończyła także kierunek marketing i reklama oraz marketing usług na Wydziale Marketingu w Wyższej Szkole Bankowej.
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Wiśniewska head of brand marketing w Grupie Tense