Agnieszka Szlaska odchodzi z Wydawnictwa Zwierciadło, zastąpiła ją Katarzyna Kosek
Agnieszka Szlaska, dyrektor promocji i PR w Wydawnictwie Zwierciadło, odchodzi z firmy. Od 3 grudnia br. jej obowiązki przejęła Katarzyna Kosek.
- Rozstajemy się za porozumieniem stron - mówi nam Agnieszka Szlaska. Powodów swojej decyzji nie komentuje, nie zdradza też dalszych planów zawodowych.
W Wydawnictwie Zwierciadło Szlaska pracowała od 2007 roku. Zarządzała działaniami promocyjnymi i PR-owi dla wszystkich tytułów spółki, odpowiadała też za komunikację korporacyjną. Była inicjatorką projektu Akademia Zwierciadła. W przeszłości Szlaska była dyrektorem promocji pism luksusowych w Wydawnictwie Bauer i szefem promocji AWR „Wprost”.
Katarzyna Kosek związana jest z branżą wydawniczą od 11 lat. Przez ostatnie dziewięć lat pracowała w Agorze. Przez ostatnie dwa lata pełniła tam obowiązki zastępcy dyrektora marketingu pionu czasopism. W latach 2001-2003 w G+J odpowiadała za marketing tytułów „Claudia” i „Rodzice”. Ukończyła Wydział Zarządzania i Marketingu w Szkole Głównej Handlowej.
Wydawnictwo Zwierciadło jest wydawcą magazynów „Zwierciadło” i „Sens”, wydaje też książki.
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Szlaska odchodzi z Wydawnictwa Zwierciadło, zastąpiła ją Katarzyna Kosek