Agnieszka Perez-Getka w Kantar Polska
Do zespołu firmy badawczej Kantar Polska dołączyła Agnieszka Perez-Getka. Objęła stanowisko brand business developer.
Agnieszka Perez-Getka dołączyła do domeny brand guidance Kantara, kierowanej przez Patryka Polkowskiego. W zespole będzie zajmować się rozwojem nowego biznesu.
- Bardzo się cieszę, że Agnieszka dołączyła do Kantar Polska. Jej doświadczenie i perspektywa niewątpliwe wzmocnią nasze strategiczne działania, szczególnie w obszarze badań marki. Agnieszka doskonale rozumie i zna z autopsji potrzeby naszych klientów oparte na kompleksowych usługach badawczych i doradczych, które aktywnie chcemy wzbogacać o elementy pogłębionej analizy z obszarów data i marketing science - komentuje Kamil Michalski, general manager Kantar Polska.
Agnieszka Perez-Getka przez większość swojej kariery zawodowej pracowała jako insights manager w Unilever, PZU i Pepsico. Ma długoletnie doświadczenie w projektowaniu i zarządzaniu badaniami konsumenckimi, głównie w sektorze FMCG. Z badaniami związana od ponad 15 lat, zaczynała w SMG/KRC Poland.
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Perez-Getka w Kantar Polska