Agnieszka Krynicka wróciła do MullenLowe Warsaw. Paulina Grys wzmocniła obsługę klienta
MullenLowe Warsaw powiększyła zespół w dziale client service o nowe osoby. Do agencji wróciła Agnieszka Krynicka, obejmując stanowisko account director. Z kolei Paulina Grys wspiera koordynację projektów digital.
Agnieszka Krynicka, która pracowała już w MullenLowe Warsaw w latach 2015-2017, teraz jako account director będzie odpowiadała za obsługę nowych klientów agencji, w tym m.in. za Philip Morris Polska. Ma blisko 15 letnie doświadczenia pracy w reklamie. Oprócz MullenLowe Warsaw zdobywała je w lokalnych i globalnych agencjach reklamowych, m.in. w Walk Creative i Isobar, a ostatnio w BITEME!concept.
Obsługiwała takich klientów jak: Energizer, Wilkinson Sword, PZU, Xenna, Piątnica, Kinder, Winiary, Costa Coffee, Wyborowa, Wawel, Bridgestone, Ballantine's.
Paulina Grys, która w branży marketingowej pracuje od czterech lat, dołączyła do zespołu MullenLowe Warsaw na stanowisko junior project manager w dziale digital. Jej głównym obszarem odpowiedzialności są strony internetowe klientów, w tym marek takich jak Maybelline New York, Garnier i L'Oreal Paris. Wcześniej pracowała w agencji eventowej PMV dla klientów takich jak Braun, Kotanyi, Pringles, Dyson.
Prace działu obsługi klienta koordynuje Aleksandra Wiśniewska, client service director, a działem digital zarządza Przemysław Półtorak digital director.
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Krynicka wróciła do MullenLowe Warsaw. Paulina Grys wzmocniła obsługę klienta