SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agnieszka Gronowska przeszła z Bauera do G+J

Agnieszka Gronowska dołączyła do biura sprzedaży wydawnictwa G+J Polska, gdzie objęła stanowisko szefa zespołu ds. sprzedaży. Wcześniej związana była z Wydawnictwem Bauer.

Gronowska kierować będzie zespołem odpowiedzialnym za obsługę domu mediowego GroupM i jego klientów.  Ostatnio była szefem działu reklamy pism motoryzacyjnych w biurze reklamy Wydawnictwa Bauer, gdzie - jak informowaliśmy w czwartek - zastąpi ją tam Marcin Warych (więcej na ten temat). Wcześniej Agnieszka Gronowska pracowała z kolei w dziale reklamy miesięcznika “Top Gear” w Burda Media Polska.
 


Beata Bartczak, która dotąd szefowała zespołowi obsługującemu GroupM, obejmie nowo utworzone stanowisko managera ds. koordynacji tytułów “Claudia”, “Naj Magazyn” i “Moje Gotowanie”. Będzie ona współpracować z redaktorami naczelnymi i redakcjami  tych trzech magazynów poradnikowych, tworząc nowe możliwości reklamowe i komunikacyjne dla klientów.

Dołącz do dyskusji: Agnieszka Gronowska przeszła z Bauera do G+J

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ja
powodzenia Agnieszka :)
0 0
odpowiedź
User
maxi
Ale numery!!!
0 0
odpowiedź
User
fotoszop
bardzo śwarne dzioułchy
0 0
odpowiedź