Agnieszka Gronowska przeszła z Bauera do G+J
Agnieszka Gronowska dołączyła do biura sprzedaży wydawnictwa G+J Polska, gdzie objęła stanowisko szefa zespołu ds. sprzedaży. Wcześniej związana była z Wydawnictwem Bauer.
Gronowska kierować będzie zespołem odpowiedzialnym za obsługę domu mediowego GroupM i jego klientów. Ostatnio była szefem działu reklamy pism motoryzacyjnych w biurze reklamy Wydawnictwa Bauer, gdzie - jak informowaliśmy w czwartek - zastąpi ją tam Marcin Warych (więcej na ten temat). Wcześniej Agnieszka Gronowska pracowała z kolei w dziale reklamy miesięcznika “Top Gear” w Burda Media Polska.
Beata Bartczak, która dotąd szefowała zespołowi obsługującemu GroupM, obejmie nowo utworzone stanowisko managera ds. koordynacji tytułów “Claudia”, “Naj Magazyn” i “Moje Gotowanie”. Będzie ona współpracować z redaktorami naczelnymi i redakcjami tych trzech magazynów poradnikowych, tworząc nowe możliwości reklamowe i komunikacyjne dla klientów.
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Gronowska przeszła z Bauera do G+J