Agnieszka Gajzler dyrektorką media product & business growth w Wirtualnej Polsce
Agnieszka Gajzler dołączyła do zespołu do Wirtualnej Polski (Wirtualna Polska Media). Objęła stanowisko dyrektora media product & business growth. Będzie odpowiadać za strategię i rozwój portfolio produktu mediowego.
Gajzler skupi się na wyznaczaniu kierunków strategii i działań marki w kluczowych obszarach produktowych. Będzie też usprawniać badania i analizy w ich obrębie. Raportuje do Marcina Malickiego, dyrektora obszaru Media & Subscriptions Product, który od stycznia dołączył do zespołu zarządzającego Wirtualnej Polski Media.
„Agnieszka to fantastyczna ekspertka, pełna energii i pasji. Digital marketingiem zajmuje się od czasu, kiedy stawiał on w Polsce swoje pierwsze kroki. Jej bogate doświadczenie w branży będzie ogromną wartością dla rozwoju naszych produktów. Ponadto to osoba, która swoim stylem pracy i komunikacji doskonale pasuje do zespołu. Bardzo się cieszę na naszą współpracę” – mówi Marcin Malicki.
Czytaj też: Wydawczyni strony głównej Alicja Lipińska rozstaje się z Wirtualną Polską
Agnieszka Gajzler ma 19-letnie doświadczenie w branży mediowej i marketingowej. Specjalizuje się w obszarze digital, w tym w rozwoju produktów i usług, marketingu, tworzeniu treści oraz modeli biznesowych. Ostatnie trzy lata pracowała w TVN Media, gdzie odpowiadała za strategię i rozwój Grupy TVN Discovery w nowych obszarach digital.
Wcześniej związana była z Dentsu Aegis Network, gdzie m.in. współzarządzała i odpowiadała za digitalizację domu mediowego Carat, rozwijała produkty własne z zakresu analityki, contentu w ramach Dentsu oraz zarządzała pionem international social media spółki Isobar. Członkini zarządu International Content Marketing Forum. Prezeska Stowarzyszenia Content Marketing Polska.
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Gajzler dyrektorką media product & business growth w Wirtualnej Polsce