Agnieszka Bacińska jurorką na festiwalu reklamowym w Lizbonie
Agnieszka Bacińska, szefowa agencji Walk PR, będzie oceniała prace w tegorocznej edycji Lisbon International Advertising Festival. To jedyna reprezentantka Polski w jury tego konkursu.
Bacińska zasiada w 75-osobowym jury pod przewodnictwem Jimmy'ego Landaburu'ego, digital creative directora w agencji Creacional AAG. Będzie oceniać kampanie w kategorii public relations.
Od ubiegłego roku Agnieszka Bacińska jest wiceprezesem Związku Firm Public Relations. W 2018 roku zasiadała w jury Cannes Lions.
Lisbon International Advertising Festival to międzynarodowy konkurs reklamowy, w którym jury ocenia prace w kilkunastu kategoriach. Są to m.in. film, prasa, radio, outdoor, ambient media, promo i aktywacje, event, PR, branded content, cyber, mobile, innowacje, kampania zintegrowana, craft, design.
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Bacińska jurorką na festiwalu reklamowym w Lizbonie
Ponawiam pytanie: czemu usunęliście niepochlebne komentarze pod artykułem na temat?