SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agencja Whites mianuje nowych partnerów

Agencja digital marketingu Whites rozbudowuje strukturę agencji w modelu Partnership. W związku z tym, nowymi partnerami w agencji zostali Anna Mościcka i Marcin Kubik. - Budujemy naszą agencję w oparciu o grono silnych liderów, mających status partnerów - podkreśla Maciej Woźniak, prezes zarządu.

Partnerzy w Whites: Anna Tkaczyk, Anna Mościcka, Marcin Kubik, Maciej WoźniakPartnerzy w Whites: Anna Tkaczyk, Anna Mościcka, Marcin Kubik, Maciej Woźniak

Whites rozwija swoją strukturę w modelu partnership, inspirując się podejściem popularnym w anglosaskich biznesach konsultingowych. Agencja chce tak podkreślić rolę kluczowych osób w organizacji.

- Kiedy klient korporacyjny przychodzi do nas z zadaniem, to nie jest zainteresowany tym, jaka jest nasza struktura. Naszą rolą jest dobrze zrozumieć wyzwania klienta i znaleźć na nie najlepsze rozwiązania. Wiemy, że biznes to ludzie i dzisiaj na rynku ewoluuje zrozumienie, co to znaczy i jak to powinno efektywnie działać. Model Partnership to kolejny krok, ważny dla agencji. Wraz z  rozwojem planujemy poszerzać grono partnerów, których chcemy wyłaniać przede wszystkim spośród kluczowych i wieloletnich pracowników firmy - tłumaczy Maciej Woźniak, założyciel Whites.

Partnership w Whites

Partner w Whites to tytuł, który jest równoległy ze stanowiskiem wynikającym ze struktury w firmie. Osoba obejmująca rolę partnera pozostaje nadal odpowiedzialna za swoje dotychczasowe obszary. Partnerzy wspierają zespoły obsługujące aktualnych klientów na poziomie strategicznym. Są “twarzami agencji” budującymi jej wizerunek na rynku.

Dotychczas rolę partnerów obejmowali Anna Tkaczyk, CEO i Maciej Woźniak, prezes zarządu. W listopadzie 2022 formuła została rozbudowana i do tego grona dołączyli: Anna Mościcka, head of social & performance i Marcin Kubik, head of client service.

Anna Mościcka z Whites związana jest od 2016 roku, w agencji budowała zespoły social mediów, content marketingu i kreacji. Dzisiaj jej teamy obsługują marki takie jak Medicover, LOT, Henkel w ramach projektów w Polsce i Europie. Od 2022 jest też odpowiedzialna za obszar performance.

Marcin Kubik od 2017 roku jest szefem zespołu client service. Do agencji przeszedł z Bauer Media Group.

W zespołach obsługujących klientów polskich i zagranicznych w Whites pracuje obecnie blisko 100 osób. Do klientów agencji należą min. Henkel, Red Bull, Medicover, Sandoz, LOT, Wienerberger, Selena, Lafarge, Domino’s Pizza. Agencja świadczy usługi SEO, social media marketing, content marketing, performance i kreacja. Whites jest częścią Grupy Digitalowej Whites, do której należą również: agencja marketing automation Vecton oraz software house GoodC.

Dołącz do dyskusji: Agencja Whites mianuje nowych partnerów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl