Agencja reklamowa S4 wygrała przetarg sklepów Groszek
Agencja reklamowa S4 wygrała przetarg reklamowy firmy Groszek, franczyzowej sieci samoobsługowych sklepów spożywczych. S4 opracuje koncepcję komunikacji na 20-lecie działalności spółki.
Głównym zadaniem agencji było zaprojektowanie jubileuszowego logotypu. W zwycięskim projekcie wykorzystano motyw urodzinowego balonika, w który wpisana jest symboliczna liczba 20. Całość została utrzymana w kolorystyce stanowiącej element identyfikacji wizualnej marki.
S4 dla sklepów Groszek
Przetarg dotyczył również opracowania hasła wpisującego się w nową strategię marki, a także podkreślającego jasną wizję rozwoju firmy. W materiałach pojawi się zatem hasło „20 lat pełnych radości. A to dopiero początek”, które w zależności od kontekstu użycia będzie zawierało inne słowo klucz (radości/emocji/sukcesu etc.).
Ponadto agencja przygotowała layout materiałów graficznych do bieżącej komunikacji z uwzględnieniem jubileuszowych motywów.
Dołącz do dyskusji: Agencja reklamowa S4 wygrała przetarg sklepów Groszek